Beschrijving
Titel: CRM als integrale bedrijfsstrategie Auteur: T. Dolkens ISBN: 9789075432312 Conditie: Used Crm als integrale bedrijfsstrategie 1e druk is een boek van T. Dolkens uitgegeven bij F &Amp; G Publishing. ISBN 9789075432312 Alle marketing-trendwatchers zijn het erover eens. Bedrijven die zichzelf serieus nemen investeren nu in CRM. Customer Relationship Management is een hype. Maar waarom merken we er dan zo weinig van? Tom Dolkens en Wijnand Fassotte kregen er zin in om de hype te ontrafelen. Ze verzamelden observaties rond CRM-projecten in de praktijk, plozen een aantal definities uit elkaar om de belangrijkste kernelementen eruit te kunnen halen en zetten CRM terug in zijn context. CRM kan het juiste antwoord zijn, de enige manier waarop een bedrijf reageert op de wetten van de nieuwe economie. Dat kan, maar het moet niet. Invoeren van een CRM-project kan helpen het bedrijf helemaal klantgericht te maken. Dat kan, maar dan moet je je wel realiseren dat je eigenlijk je hele bedrijf verandert. Voor wie -net als de auteurs- wat ziet in de CRM hype stelden zijn een bouwpakket samen, met een uitgebreide handleiding voor changemanagement, want daar ben je mee bezig in een CRM-project. Samen met de aansprekende voorbeelden is dit een praktische leidraad voor het succesvol invoeren van CRM-projecten. Dit boek schreven ze voor iedereen die -net als zijzelf- in de praktijk met klantgerichtheid en klantrelaties bezig is: directeuren, customerservicemanagers, klantmanagers, marketingmanagers, salesmanagers, callcentermanagers, consultants, ICT-ers enzovoort.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
We checken alle boeken eigenhandig
Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
30 dagen retourgarantie
Kenmerken: Kopen in Rotterdam